Peluang terbuka menjadi usahawan tuala wanita

" Kita semua dilahirkan dengan keadaan yang sama, maka dengan itulah sebenarnya peluang untuk berjaya atau tidak adalah sama, tidak kira miskin atau kaya, berpelajaran atau tidak, apa yang penting adakah kita sanggup berubah untuk mencapai apa yang kita idamkan dengan bersungguh sungguh......"
Oleh itu, peluang untuk berjaya di tangan kita semua. Hubungi Nana 019 3401539 , Yaya 019 2625354 atau Liza 013 6073933 untuk langkah seterusnya. Atau hubungi Fikri 012 9711797 untuk terus memulakan pernigaan anda.

Tuesday, April 24, 2012

Peluang Dalam Masalah

Peluang Dalam Masalah

Sebab utama kami terus berminat untuk menjalankan perniagaan Tuala Wanita ini adalah kerana produknya yang baik, pasaran yang tersedia serta memberi PENYELESAIAN kepada beberapa permasalahan sakit puan.

Hampir 90% wanita mempunyai masalah sakit puan, ianya memang masalah dan perniagaan adalah penyelesaian kepada setiap permasalahan. Sebagai contoh, bila kita sakit atau demam, kita akan ke klinik untuk menyelesaikan masalah kita dengan berjumpa doktor, bila kereta rosak kita akan ke bengkel untuk membaiki dan begitu juga dengan wanita, iaitu bila datang bulan atau 'bendera merah' mereka akan memakai tuala wanita. Isunya adalah tuala wanita yang digunakan adakah ianya  merbahaya, berkualiti atau yang murah atau apa apa tuala wanita mengikut pilihan, pengetahuan atau kesedaran seseorang itu.

Oleh yang demikian, terdapat pelbagai jenama tuala wanita dipasaran termasuklah tuala wanita Avail ataupun FC BIO SANITARY PAD. Pemilihan penggunaan tuala wanita adalah hak individu, tetapi adalah menjadi tanggungjawab kami yang diberi pendedahan mengenai tuala wanita, berkongsi dengan rakan atau orang ramai mengenai tuala wanita Avail dan bezanya dengan tuala wanita yang lain yang terdapat di pasaran.

Kepada yang berminat untuk menggunakannya atau untuk menjadikannya sebagai salah satu  cara untuk menambah pendapatan, bolehlah menghubungi saya dengan menggunakan borang yang disediakan didalam laman blog ini.

Dengan peningkatan rakyat Malaysia kepada 28juta orang, purata wanita yang menggunakan tuala wanita adalah seramai 10 juta orang. Jumlah pasaran yang tersedia adalah seperti berikut :

Jumlah Pengguna              10juta x RM 10.00         RM 100 juta / sebulan

Jumlah Pasaran                 1.2 Billion / Setahun

Jika dilihat dari segi kontrak pembekalan,  untuk membekal tuala wanita kepada seluruh wanita di Malaysia , jumlah pasaran yang tersedia berjumlah RM 1.2 Billion setahun!!!!!. Cuba bayangkan mengenai potensi yang akan kita terokai dan berkongsi bersama.

Sayangnya, peluang pembekalan ini hanya direbut oleh syarikat syarikat gergasi sahaja. Tidak mungkin sebagai contoh Ahmad yang datang dengan sijil SPM atau Diploma mampu untuk membuka kilangnya sendiri yang akan menelan belanja berjumlah berjuta juta ringgit.

Oleh kerana itulah, perniagaan yang berteraskan Pemasaran Berbilang Tingkat atau "MLM" di benarkan dibawah Akta Jualan Langsung 1993, bagi membolehkan Ahmad yang rajin berusaha dan hanya berkelulusan SPM mampu meraih pendapatan lima angka.

Ini adalah landasan bagi mereka yang rajin berusaha, gigih serta cekal untuk berjaya mencapai impian hidup mereka. Oleh yang demikian, pemilihan syarikat MLM juga adalah penting untuk dinilai dari segi produknya, plan pemasarannya serta bakal bakal pengguna. Pemilihan perniagaan ini adalah sangat tepat bagi kami , dengan adanya permintaan yang sentiasa berulang. Sebagai contoh, bulan ini beli beras, bulan depan kena beli beras lagi sebab habis digunakan, begitu juga dengan tuala wanita, bulan lepas dah digunakan dan di buang, bulan ini kena beli lagi sebab BOCOR lagi.

Usahawan adalah mereka yang pandai menilai serta mengambil peluang perniagaan dan berusaha kearah menjayaknnya. Berilah diri kita peluang kerana LEBIH BAIK KITA GAGAL SETELAH MENCUBA DARIPADA GAGAL MENCUBA.

Sekian dari saya, harap dapat direnungkan bersama


No comments:

Post a Comment

Pesanan Anda

Nama:
No Kad Pengenalan :
No Telefon :
Alamat Rumah :
Apakah Pesanan Anda

SEMUA BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT DIATAS NAMA AZIZAN BIN ABU BAKAR , AKAUN MAYBANK 5-64342003302.

Email Address:

This online form was provided by Freedback.

Pilihan Anda Bukan Orang Lain

Pilihan Anda Bukan Orang Lain